Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Розроблення комплексу маркетингу компанії «Windows» на підставі результатів дослідження ринку

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра маркетингу

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Маркетинг банківської діяльності

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра маркетингу і логістики Розрахункова робота з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Розроблення комплексу маркетингу компанії «Windows» на підставі результатів дослідження ринку» Львів – 2014 Зміст Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Визначення потреби та обґрунтування її вибору……………………….4 Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів………………………….6 Розділ 3. Сегментування ринку. Позиціонування товару………………………..16 Розділ 4. Розроблення товару за трьома рівнями………………………………...19 Розділ 5. Визначення ціни на товар……………………………………………….22 Розділ 6. Формування каналів розповсюдження товару…………………………23 Розділ 7. Планування кампанії по просуванню товару…………………………..24 Висновки……………………………………………………………………………25 Список використаної літератури…………………………………………………..26 Вступ В умовах формування національної економіки України у напрямку ринкових перетворень суттєво змінюються вимоги до підприємництва, до ефективного використання ним всіх видів ресурсів, реклами, елементів виробничого циклу тощо. Велика роль відводиться такій галузі, як маркетинг. Маркетинг - це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів.  Завданням розрахункової роботи є розроблення комплексу маркетингу компанії «Windows», яке займається виготовлення комп’ютерних ігор, на підставі результатів дослідження ринку. На першому етапі роботи, ми оберемо товар, який і буде об’єктом подальшого аналізу, опишемо потребу, яку цей товар буде задовольняти. Далі ми проведемо маркетингове дослідження за допомогою анкети і проаналізуємо зібрану інформацію. Наведемо схему сегментації ринку і проведемо позиціонування товару, тобто чітко визначити чим він буде відрізнятися від товарів конкурентів. Розробимо концепцію товару та визначимо його характеристики. Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях: Товар за задумом; Товар у реальному виконані; Товар із підкріпленням. Далі ми переходимо до визначення оптимальної ціни на товар. Для визначення оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток. Також потрібно сформувати оптимальні канали розподілу продукції, визначити посередників, яких фірма буде залучати до її реалізації. Останнім етапом розрахункової роботи є формування системи маркетингових комунікацій (СМК), які фірма буде використовувати для просування свого товару на ринку. Розділ 1. Визначення потреби та обґрунтування її вибору Ми розглядаємо комп’ютерні ігри, попит на які буде об’єктом аналізу. Цей товар задовольняє ринок розваг, до якого тяжіє молодь. Адже на сьогоднішній день у вік технологій більшість молоді надає перевагу новим розвагам, що прийшли у наш вік - це комп’ютерні ігри. Матриця класифікації індивідуальних потреб подана у табл.. 1.1 Матриця класифікації індивідуальних потреб Таблиця 1.1 Класифікаційна ознака Складова ознака  1.За ієрархією потреб Соціальні (нижчі)   Фізіологічні  2. Фактори які впливають на формування потреб Вікові  3.За часовими параметрами Довгострокові  4. За принципом задоволення Взаємозамінні (конкурентні)  5. За чіткістю переводу в характеристики товару або послуг  Якісні  6. За ступенем принципового задоволення  Частково задоволенні  7.За масовістю розповсюдження  Географічно    Все загальне  8.За еластичністю Високо еластичні  9. За природою виникнення Основні  10. За суспільною думкою Соціально-негативні  11. За глибиною проникнення в суспільну свідомість Усвідомлені всією потенційною соціальною групою  12. За ступенем поточної необхідності Слабої інтенсивності  13. За причиною виникнення Імпульсивні  14. За часовими параметрами споживання Ті, що задоволено періодично  15. За свободою задоволення Вільні  16. За широтою проникнення в різні галузі життя Моносферні  17. За специфікою задоволення Сегментовані  18. За характером бар’єрів задоволен...
Антиботан аватар за замовчуванням

17.06.2014 20:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини